Tytuł i (nagroda) nadawany jest przez Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych osobie, której działania przyczyniają się do realizacji zadań zapisanych w Miejskim Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Problemów Narkomanii i Przemocy w Rodzinie. Działania o których mowa, powinna cechować kreatywność, zaangażowanie, znajomość potrzeb środowiska lokalnego, efektywność-mierzona pozytywnym przyjmowaniem przez adresatów, umiejętność współdziałania z innymi.
Kandydaturę osoby można zgłaszać na formularzu /którego pobranie jest możliwe ze strony poniżej/ do dnia 25 listopada 2019 r. na adres: Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Zdanowskiego 15, 21-400 Łuków, /pok. nr 3 na parterze/.
Zgłoszone kandydatury osób z uzasadnieniem będzie rozpatrywała komisja konkursowa powołana przez przewodniczącego Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:
Przewodniczący (lub jego zastępca) MKRPA,
Przedstawiciel Burmistrza Miasta Łuków,
Członek Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Wynik postępowania konkursowego będzie ogłoszony na stronie internetowej MKRPA.
Uroczyste nadanie tytułu i wręczenie nagrody nastąpi podczas Sesji Rady Miasta Łuków, która będzie odbywała się w dniu przedłożenia sprawozdania z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Problemów Narkomanii i Przemocy w Rodzinie.